Valentijnsactie CDA-Voerendaal

Inmiddels het 8e jaar dat wij als CDA Voerendaal In het kader van Valentijnsdag een groep vrijwilligers binnen onze gemeente eens extra in het zonnetje wilden zetten. Deze keer waren het de vrijwilligers van Tafeltje Dekje die met ongeveer 15 personen zes dagen per week een warme maaltijd bezorgen bij mensen die zelf hier niet meer voor kunnen zorgen!

Daarnaast ook alle vrijwilligers bij de verschillende Burgerijen in onze gemeente. Heel divers en intussen niet meer weg te denken in de verschillende kernen van Voerendaal. Ook zij werden beloond met onze bekende zoete traktatie. Allemaal dik verdiend!
Op de foto onze wethouder Guill Delsing en Fractievoorzitter Theo van Oppen bij de overhandiging aan een deel van de vrijwilligers van Tafeltje Dekje!

Ellie Franssen-Muijtjens
  • Kandidaat